Літні канікули: океанський пляж і уроки англійської |
||
Студент третього курсу факультету сільськогосподарського машинобудування Сергій Омельяненко літні канікули провів не лише приємно, на узбережжі океану, але й корисно – вчив англійську мову. Чотири тижні Сергій навчався в Open Hearts Language Academy в Майамі, куди поїхав за рекомендацією Відділу міжнародних зв'язків КНТУ. Навряд чи потрібно зайвого разу нагадувати про важливість та необхідність сучасній освіченій людині добре володіти хоча б однією іноземною мовою. Сергій Омельяненко сам все чудово розуміє. «Мені англійська мова знадобиться в роботі за моєю професією агронома, – каже Сергій. – В наш час багато сільськогосподарської техніки, добрива і посівний матеріал, що використовуються в Україні в агропромисловому комплексі, завозяться з-за кордону і тому дуже часто мають інструкції з використання, описи англійською мовою. Я хочу мати можливість читати ці матеріали без перекладача. Крім цього, англійська мені буде потрібна для поїздок на міжнародні семінари з агрономії, а також для туризму».
Навесні цього року Сергій Омельяненко (група АГ 13-1) звернувся до Відділу міжнародних зв'язків КНТУ з метою дізнатися про міжнародні студентські програми, які передбачають вивчення англійської безпосередньо в англомовному середовищі (так іноземна мова вивчається краще). У відділі допомогли обрати той варіант навчання, якій найбільше влаштовує за ціною та умовами проживання. Вибір зупинився на одній з найпопулярніших літніх мовних шкіл в США – Open Hearts Language Academy (OHLA), розташованій в центрі Майамі. Ця школа вже 35 років спеціалізується на викладанні англійської мови для закордонних студентів. Перед початком занять в OHLA Сергій складав тестові завдання: іспити на знання граматики, слухання, читання, необхідні для того, щоб визначити рівень володіння англійською мовою новачка та направити його до навчальної групи студентів з таким самим рівнем. «До цього літа я вивчав англійську в школі – в межах звичайного шкільного курсу, на першому і другому курсах університету, – розповідає Сергій Омельяненко. – Тобто, знання англійської мови були на середньому рівні. Щоправда, напередодні поїздки до США пару місяців посилено займався з репетитором. Тестування визначило рівень знань Basic-2. Відповідно, я навчався в групі зі студентами з Франції, Лівії, Угорщини, Бразилії, Росії, які мали приблизно такий самий рівень англійської.
Методика викладання англійської в OHLA відрізняється від того, що я бачив в Кіровограді. Завдяки тому, що в OHLA чисельність навчальних груп складала 6-8 осіб, там майже немає кордонів між учнями і викладачем та приділяється більше уваги індивідуальному спілкуванню вчителів зі студентами. Постійно використовується мультимедійне обладнання: інтерактивні дошки, ноутбуки з доступом в мережу Інтернет. Багато завдань ми вирішували не на папері, а на екрані. На уроках було можливе спілкування та дискусії між учнями (часом ми обговорювали дуже гострі питання стосовно мови та її ролі). Також студентам були доступні неймовірні дослідницькі ресурси, зокрема, бібліотеки. Кожні два тижні ми складали тести – продемонструвати рівень, на якому ми засвоїли пройдений матеріал. OHLA – багатонаціональна школа. Я зустрічав в школі студентів з Польщі, Іспанії, Еквадору, Бразилії, Чилі, Китаю. Оскільки групи формуються зі студентів, які приблизно однаково знають англійську, ми могли досить вільно спілкуватися між собою. В п’ятимісній квартирі гуртожитку я мешкав разом зі студентами з Лівії та Франції. На побутовому рівні ми спілкувались в межах знань англійської, а якщо десь не вистачало словарного запасу, доводилось пояснювати «на пальцях».
Кількість уроків на день регламентується складністю обраного курсу навчання. Я для себе обрав програму середнього навантаження – 24 уроки на тиждень. Заняття тривали до 14.00 з понеділка по четвер, та до 12.40 по п’ятницях, субота і неділя – вихідні. Тобто, вільний час був кожного дня. Після занять школа, зазвичай, пропонувала екскурсії місцевими пам’яткам, або походи на океанський пляж, або якісь спільні зібрання. Так, можна було побачити космодром на мисі Канаверал, ферму, де розводять алігаторів тощо. На вихідних студентам організовували великі поїздки, наприклад, до «Діснейленду» в Орландо на два дні. Проте, я не їздив до Орландо. Мене цікавило дізнатися більше про Майамі, тому я придбав проїзні квитки на метро, автобус і всі вихідні подорожував містом» |
||